Het volgende kunt u het beste met een flinke knipoog lezen

 

Ik waarschuw mijn (nieuwe) klantjes altijd dat ik liever wat langer bezig ben en het goed is, dan gehaast werken en het beter had kunnen zijn. Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.

 

 

Ik kan best een nabehandeling doen in 3 kwartier, maar…

 

1) U komt via de voordeur binnen en u wordt neer gekwakt op uw stoel (jas aanhouden a.u.b.!)
2) U krijgt niets te drinken (is ook niet nodig, want…zie punt 3)
3) Praten is verboden (…krijgt u ook geen droge mond)
4) Ik zoef over de nagels heen (ach, die nagelriemen trekken wel bij)
5) Indien u gelnagels wilt: ik begeleid u niet bij het in de lamp gaan (Nee, niet wegtrekken, dat kost
tijd! En even bijten, de pijn is zo weg.)
6) Ik gooi de inhoud van uw tas over de tafel heen om meteen uw portemonnee te pakken.
7) Ik bereken zelf mijn fooi. ( Pak gewoon het grootste briefje en geef geen wisselgeld)
8) Ik gooi u via de achterdeur weer naar buiten, want aan de voordeur staat mijn volgend slachtoffer
al te wachten.

 

U snapt het al: bij mij duren de behandelingen iets langer, omdat u als klant voor mij het belangrijkste bent. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

 

 

Anjelah Johnson – Nail Salon 

Beetje humor.